El Far. Una de Freda i Moltesss de Calentes

Hola, feia mesos que no em sentia ni amb ganes ni amb l’ànim per escriure a la web.

Com comentavem l’altre dia amb l’Asun, El Far te'n dóna una de freda i una de calenta.

Ja sabeu aquest any hem perdut 3 amigues nostres, l’Eli, l’Àngela i l’Aurora; estig molt orgullosa d’haver-les coneguti ja per sempre són una part important en la meva vida.

Han sigut moments molt durs, dolorosos, que et fan passar les ganes d’anar a El Far. Jo estic cansada de dir adéu a persones que m’estimo, però em nego, per la por de perdre algun amic o amiga, a deixar-hi d’anar.Seria com tenir por de viure, de la vida.

El Far, la vida, però,em fa cada dia regals meravellosos.

Aquest mes, l’Angeles Rubio ens va oferir un concert fantàstic; amb la seva dolça veu i les seves cançons ens va anar explicant la seva història personal, el que sent pels companys d' El Far... Va ser un vespre ple d’emocions i sobretot d’amor, que va reflectir l’esperit de El Far.

Tenim un col·laborador nou, en Joan, que ens explica plats de cuina tradicional. Un nou regal.Benvingut Joan.

I avui hem tingut el primer taller de rissoteràpia amb la Xaro, dos regals més. Ens hem fet un tip de riure, però he sortit també plena d’amor, d’afecte, m’he sentit molt estimada per tots el companys.

Personalment m’han fet un regal molt especial: la Marga, la nostra profe-escriptora, va anar a correr a Barcelona la Cursa del Càncer de Mama. Va quedar vuitena i li van regalar un barret, que avui m'han donat. És preciós, sobretot pel què significa.

Els amics d' El Far ja formeu part de la meva vida. Cada membre d' El Far és una petita espelma que brilla amb llum pròpia, però tots junts fem brillar la llum d' El Far amb molta intensitat.

Recordeu, la vida és plena de regals meravellosos.

Us estimo.

Ester

1 comentaris:

AMRON ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=GN9z585ziww

A la meva estimada Ester que tan lluny i tan a prop estam.
Norma