Benvinguts i Benvingudes al web d'El Far


Qui Som?


Som un grup de gent que coneixem, per experiència pròpia, la por, la ràbia, la soledat i els dubtes que sentim quan ens diagnostiquen un càncer a nosaltres o a algú molt proper.


Què volem?


Que les persones estiguin acompanyades durant el procés de la malaltia.

Transmetre amor i una nova manera de mirar la vida i així gaudir-la plenament.
Volem transmetre suport, confiança, esperança i amor.

El càncer no vol dir mort.
Hi ha tot un camí per recórrer.
Hi ha moltes coses que podem fer per sentir-nos millor.
Compartint les nostres experiències no ens trobarem tan sols.
Escoltant els nostres metges podrem prendre decisions.

Com Neix El Far?

Hola, sóc l’Ester, tinc 42 anys i m’agradaria explicar-te com neix EL FAR.

Fa vuit anys, just quan acabava de néixer el meu únic fill, en Pol, em van diagnosticar un càncer de mama. Et pots imaginar com em vaig sentir? I el meu company, la meva mare, els familiars, els amics…

Després de passar per quimioteràpia, radioteràpia i tractaments hormonals vaig recaure; és un fet poc habitual.

Des de llavors he passat per altres tractaments de quimioteràpia i et puc dir, per experiència personal, les mancances amb què ens trobem en situacions com aquesta.

Durant aquest temps he conegut molta gent: terapeutes, mares de l’escola del meu fill, malaltes i no malaltes, nous amics... i he refermat la relació amb d’altres prsones com ara familiars, companys d’infantesa i de la feina… i entre tots hem coincidit en la necessitat de fer alguna cosa; volem que la gent se senti acompanyada, recolzada, i per això hem fundat EL FAR.

1 comentaris:

Amron ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=oD5LI1ITDSc
Ester amb les ales al vent...