Em Dic Judith

Hola em dic Judith, nomes dirvos que em quedo impresionada de que en aquet petit mon, hi hagi gent com vosaltres, sou gent magica, amb una llum molt transparent i aixo dona molta serenitat i calma a les persones que els hi acaben de diagnosticar cancer.

Us valoro moltissim ja que esteu fent tot el posible per ajudar els demes i a mes a mes us ajudeu interiorment. Se que per dintre vostre hi ha molta esperança, tendresa, sou persones amb uns coneixement unics de vida, per mi sou les estrelles que envolten la nit, aquella nit que quan mires el cel i et pares a pensar i dius, OSTRES QUE BONICA ES LA NIT, NO SERIA LA MATEIXA SENSE LES ESTRELLES, doncs aixi penso, sou les estrelles de l'univers, aquelles estrelles que es veuen tan petites pero en veritat son molt grans per dintre, que sense la vostra esperança tot seria mes simple.

Per posar un exmple de com o vec a la meva manera, si vosaltres mireu el cel, sempre veureu la lluna, dons per mi el far es com la lluna, sempre hi sera.I les estrelles sou vosaltres, gent amb capacitat de ajudar els demes perque aquest mon sigui molt millor al cap de molt de temps.


gracies, per cuidar la meva mare Maite Xarau. Se que l'ajudareu millor vosaltres que no jo, que en aquesta vida em quda molt per apendre.

Si voleu contestarme em faria la maxima ilusio. el meu correu electronic es : judd18_@hotmail.com